luni, 27 octombrie 2008

24-26 octombrie 2008 - Excursie la Budapesta

Fain. Am vizitat un pic, am facut ceva cumpărături.
Câteva poze în curând. De fapt, după ce primesc calculatorul de la reparat (s-a stricat tastatura :( ).

Am stat la Charles Hotel şi am plătit 81 eur pentru 2 nopţi pentru 1 cameră. Rezervarea am făcut-o prin http://www.spahotelstart.com şi pentru că am ales să plătim înainte şi să nu avem dreptul să anulăm rezervarea am obţinut pretul de 81 eur. Dacă consider că pe booking.com era 100 eur şi cu posibilitate de a anula rezervarea 90... am obţinut o redurecere de 19% care inseamnă ceva, macar ca procent dacă nu ca sumă.
Am fost nemulţumit de faptul că gemurile de la cameră nu izolau bine fonic. Am auzit multe trenuri care treceau pe lângă hotel dar şi maşinile. Nici perdelele şi draperiile nu erau spălate de mult timp :(. În schimb, lenjeria a fost curată, spaţiu în cameră foarte mare, bucătarie cu aragaz şi frigider. Pentru faza cu zgomotul recomand să se ceară o cameră care sa nu fie la strada, au şi de astea.

Mă bucur mult că am avut GPS, altfel cred că era tare greu. Semafoarele sunt tare faine pentru că au galben şi înainte de a apărea verdele... ştii că trebuie să te pregăteşti. Multe semafoare sunt sincronizate, eu doar de 2 ori am prins 2 semafoare care mi s-au părut că nu erau sincronizate.

Preţurile la multe alimente sunt cu 10-20% mai mici... de ce? Are Eduard un post interesant pe această temă.

Cora - nu e muzică, Victor poate să doarmă. :)

Loto - se eliberează un bilet separat. Din cauza asta când m-am dus să verific dacă e câştigător biletul doamna de la loto a crezut că vreau sa joc (nu înţelegea engleză şi avea un automatism ca să nu aştepte clienţii... deşi eram singur în agenţie) şi aşa că am mai jucat o dată aceleaşi numere şi pentru 01.noiembrie.2008. Vedem ce o ieşii că ghicisem 1 număr pentru 25.octombrie.2008.

Actualizare 1:
Tot un număr am ghicit şi în 01.noi.2008, 9, :(. Asta e. Poate data viitoare ;).
Am găsit o poză pe care am făcut-o la Charles Hotel. N-am încercat serviciul dar cred că o să încerc data viitoare când ajung în Budapesta.

Niciun comentariu: